14 december 2011

vilken kväll

Nejmen tjenare bloggen. Tänkte berätta lite smått om min dag. Skolan först, 4 lektioner = chill för min del. Skolan var helt okej, men lite småsegt att det inte är lov än, men snart så snart. Tror lovet kommer bli grymt, ska mest spenderas med mina vänner eftersom att stallet har tagit över mina vänner typ helt och hållet. Så jag ska försöka va med mina bästa vänner och ta stallet i andra hand ett tag tills jag har varit med mina vänner ett tag osv, ska dock vara i stallet så mycket som möjligt och minst 2 dagar/ vecka, dock är ju lovet bara 2 veckor (?)

Efter skolan väntade jag en stund på Nelly brylly som skulle med mig. Tog väl till typ 13:10 tills vi var hemma. Väl hemma fikade vi lite och kollade klart på Twilight var typ 20 min som jag inte orkade kolla igår kväll. Sen kom Simon hit. Jag, Nelly, Carl och Simon snackade och dampade lite.. Ja en aning som det lätt blir med det sällskapet, haha the best :* Sen runt 18:00 drog vi till Corner och åt, även där bjöds det på en damp show för det flesta som var där.. Sen drog vi runt lite omkring i stan, sen hem till Simon där kvällen avslutades med damp i hans säng typ. Snackade och hade allmänt kul, eller vad säger du Nelly Brelly ? jaja ville mest säga att jag har dom bästa vännerna, och ni betyder sketa mycket, och det vet ni redan. Så grymt mycket allså.

Puss och ha det bäst.

1 kommentar:

  1. älskar dig mest beeebbuuuu, och jaaa vi hade MYCKET daaamp kan man säga!! <333333333

    SvaraRadera