23 december 2011

Om en seg dag.

Vaknade hos Moa bredvid Nelly runt 10 imorse. Vi fixade oss och snackade massor, sen drog jag hem runt 1 ngn gång.Har snackat med mamma om nyår och så. Har även hunnit med att städa rummet och måla mina naglar ( tix typ ) Har käkat med familjen och snackat med dom lite såhär innan julafton. Jag har inte köpt någon julklapp iår, känner mig lite efter men det finns ingen julkänsla heller det gör ju inte saken bättre liksom !? Ingen snö på jul, nae det är inte kul utan snö ärligt talat. Men man får väl acca läget och leva livet. Egentligen skulle jag träffa Nelly igen men ingen orkar cykla så vi får väl ta det någon annan dag. Just nu sitter jag o smsar med Simon och chattar med Ebba och Isak. ( kul liv )

På något konstigt sätt igår när jag lekte med Robin för tredje gången lyckades han att nocka mig så jag har väl lite små ont i huvet dåh.. Men han var helt klart bäst ändån. Kanske kommer lite bilder senare. Puss så hörs vi imorgon, vet inte någonting vad jag ska få i julklapp, vet dock att jag inte kmr få så särskilt mycket får pengar ist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar