22 december 2011

~GODNATT~

tjenare.. Jag skrev ett lååååågnt inlägg förut från mobilen men det kom bort typ ? så är väl bara att börja från början då..

Skolan var fett chill, fick typ lite priser osv och gick till kyrkan sen slutade vi. Jag mötte upp Moa och vi drog till Nellys våning och väntade ett litet tag. Fick även höra Håkan sjunga typ opera ? haha. Vi alla tre drog hem till mig och chillade tet lite ett tag. Sen drog vi till Moa och chillade lite mer. Och sen drog vi till stallet och red Amandas pollar. Sen blev det dags för ridlektion för mig och NellyBelly. Red Robin Hood och det gick väl.. bra, lite småstegringar och nockningar bjöd han på, busen. Hade även höjdhoppning i slutet, Jag och Mathilda till final och jag vann. Hoppade 115 cm med bästa hooden. Drog hem runt 20:00 när alla hästarna gått sin kvällsmat. Jag drog hem och käkade lite gotti sen drog jag till Moa, NellyBellyBus kom även efter en stund. Och vi drog till Maxi, köpte godis.. Sen nu sitter vi här som vi gjort typ sen 22 ? och nu är klockan 00:34. Moa sover redan och Nelly ligger bredvid mig och lyssnar på '' True colors'' massssoor gånger xd, Så nu ska jag snacka lite med Nelly tills vi somnar haha, vi har snackat skapligt mycket om väl behövliga saker!! Älskar er, Godnatt mina käraste :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar