20 december 2011

Amanda

Amanda:

några frågor (a) 1.utan june och robin , vem är din favorithäst på ridskolan ? (a) AnniePannie.
2. favvofilm? Braking dawn eller '' jag saknar dig ''
3. favvolåt? Beror på hur jag mår :P Men mange bjuder är bra xd
4. vem är din allra bästa vän (om du måste välja En, o du behöver inte välja mig bara för de är ja som frågar) haha, Amanda du vet redan svaret, innan var det du och en anann person som va mina bästa vänner men vi har helt tappat kontakten och jag kan inte välja just EN av er, Nelly och du, delad etta plats! <3
5. hade du velat heta något annat? vad isåfall? JA! Ingen aning haha, något fint (aa)
6. snyggaste killen du vet? ;)) hmmh, vene ? stefan salvatore, edward cullen båda är snygga (A)
7. skulle du vilja ha en häst eller hund? En häst, att dela med någon. ( I have a plan ) och en vovvis
tog typ 3 dar för mig o komma på dom här, o nu kommer ja inte på nått mer, så hihihi. puss älskar dig <3

Älskar dig :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar