09 december 2011

Nelly

Vaknade runt 7, åt och fixade mig drog mot skolan. Precis när jag körde ut från huset kommer det en bild från grannens parkering och kör på mig :ss  Fick ont i benet och i handen men jag klarade mig fint. haha. Cykeln fick lite småskador men han behövde inte heller åka till sjukhuset- skoja.

Skolan var rätt chill eftersom det var nobel gala så så hade bara So, matte och fördjupning.
Åt med hela laget- dock bara Amanda :*
Sen ner till Bryggaren med Sanna och Thilda. 4 pers på en cykel såg nog lite weidro ut men thats the life. Spexet hade som lyckats med kanon bra, dom flesta var jätte duktiga. Grattis till alla som vann alla tävlingar och så. Mitt lag vann frilufts dagen så vi fick en vandrande pokal.

Efter skolan var meningen att jag skulle dra till Nelly men hon kom till mig istället, eftersom att jag inte kunde cykla med motvind på vägen hem från skolan och hon hade medvind hela vägen ;)

Nu sitter vi här och lyssnar på lite musik som vi gjort i ca 1 timme. Ska snart dra bort till Amanda och Moa sen möta Sanna vi sover i Amandas radhus  ( love the house) så nu ska jag och Nellsan packa i hop lite småsaker och senare dra. Ska även ner till stan och käka på donken.

I mina öron låter det som en kanon helg. Är även lite småsur på min bror för jag inte får låna hans headset- pga att han har Simon, Felix och Emil här.. Annars hade jag fått lånat dom..
Får se om jag kanske kan ta lite kort och så- vilket jag inte tror men haha vi får se hur det blir med det.
Ha det bäst. LoVe

1 kommentar: