20 december 2011

Mathilda

Mathilda:

hej , gör som du ville :D Tycker att din blogg ä grym ! Men lägg till lite mera känsla , skriv mera från hjärtat . Ha frågestund ? Eller veckansblogg :D Kometera andras bloggar så att dom dras till din !

Svar: Tack, älskar när ni ger förslag på vad jag ska skriva om. Som jag sa innan, jag skriver inte för att ha många läsrare utan mest för att skriva av mig och veta vad jag gjort osv. Men det är jätte bra att du säger som du tycker, jag gör mitt bästa hela tiden. Jag har försökt ha en frågestund hur länge som helst, men typ ingen som kommenterar, ser ju att det är många som läser och om alla dom som läser min blogg skulle kommentera skulle jag få svara på några frågor och det är väl det jag strävar efter. tack så mycket för kommentaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar