10 december 2011

Hemma ♥

Hejhej, har inte kunnat blogga på ett tag eftersom att det inte funkade på datorn vi hade med oss..

Har i alla fall typ inte sovit någonting inatt, lite jobbigt och jag är inte på bästa humör nu heller.. Men får väl försöka att verka glad i alla fall.

Igår hade vi grymt kul på kvällen. Nelly kom till mig som jag sa innan. Vi hade allmänt kul dampade även med Simon och Felix -.-  Sen kom Amanda och Moa hit med Fiffi.. Hade lite damp med alla då också. Sen drog vi alla som var kvar ner till donken och käkade lite, men eftersom att killarna är lite smått efterblivna så blev det inte så mycket mat för mig men jag klarar mig. Sen drog vi till radhuset där vi skulle sova. Satt vid datorn en stund sen drog killarna hem. Vi fortsatte kolla lite skit på datorn sen kom Sanna. Jag och Moa följde med henne till hemköp där vi redan hade varit en gång typ. Sen hem och kolla IDOL och som tur var vann rätt person i år. Vill inte snacka så mycket om natten.. Mådde inte speciellt bra.

Nu ska jag dra ner och äta sen får jag se vad som händer. Kanske ska ut o träffa några vänner ikväll :* ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar