20 december 2011

om kommentarer

Tack för alla kommentarer, statistiken var 52 senast jag kollade, det är bra :)

Nora snora kom till mig helt oväntat förut och frös och sa - ska du cykla till stallet * brr.
haha sötis. Mamma skjutsade oss till stallet och vi red våran sista lektion för lovet. Hade stafetter och så, det var helt okej och roligt. hihi jag och Miranda vann som vanligt vinner typ alltid på sånt xd vene varför, men det var kul och Robin busade och var lite små jobbig. Theo och Robin stegrade väl varannan gång typ xd Drog hem och nu sitter jag här med alla era frågor. Ska fixa fram kläder och det tills imörrn eftersom vi ska vara '' strand stekare '' på innebandyn.

lev livet och ha det bäst. Får se om jag bloggar mer sen annars Gonatt :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar