17 december 2011

Farlig rök typ ?

Hejsan, som jag sa tidigare sov Nelly hos mig inatt. Hon drog hem runt 15:00 och åt. Chattade lite med Moa och Nelly efter att ha varit lite små social med familjen som är dryga som fan (?) hade skit tråkigt så frågade Nelly och Moa om dom inte kunde komma till mig med dom orkar inte det, så vi möttes vid Ica Maxi och där köpte vi lite gooddiiiis. Det luktade typ as äckligt ute, Nelly bah: det luktar bränt, och ja det gjorde det.. Sen drog vi hem till Nelly och satt oss vis varsinn dator och flummade typ. Har planerat om lite saker som händer vid nyår, fick inte ha ngn kompis som åt med oss ( förlåt Amanda ) Dom skulle egentligen följa mig hem men eftersom att det brann på sopptippen igen så uppmanade räddningstjänsten om att man helst inte skulle gå ut osv, så vi stannade inne och bestämde att jag också skulle sova här. Så nu tror jag att jag fick med det mesta. Har haft en underbar kväll med dom två bästa tjejorna. Moa har somnat och Nelly är påväg att somna xd så ska nog också sova lite snart. Imorgon får jag se vad som händer, kanske blir att följa med Nelly och Moa till stallet först och sen kanske va med nåra killar ?? aja sånt märks annars är vi med dom på nyår, som det bara är två veckor kvar till hoppas det går fort..

Jag älskar den här datorn så jag vill inte sluta skriva, hehe. men nu är jag trött och sängen lockar fett mycket så, nu kanske jag ska lägga mig ner. haha. Godnatt :*


Hoppas det var okej att jag tog bilderna, bara för ni är grymt fina och bäst :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar