15 december 2011

Hoppsan!

Tjolahoppsan, haha var bara tvungen att skriva det.

Skolan var segast i stan idag. Men skulle varit ännu segare ifall jag var hemma, hade lite ont i huvudet imorse men det gick över typ direkt. Vissa busade till det lite i slutet, och ställde om klockan lite haha. Alla dagar är inte perfekta precis som vi människor, hihi.

Efter skolan var meningen att jag skulle rida två lektioner, en dressyr lektion på Herman och en hopp lektion på Robin den bästa Hood. Men red bara hoppträningen och det gick super. Ibland fick vi till riktigt bara språng dock var han inte sig själv, mycket lugnare på ett sätt men kändes lite konstig så fick lite knäppohopp ibland men han och jag tillsammans blir det lätt knäppo.

Nu sitter jag och snackar med Nelly om våra framtidsdrömmar och vad vi ska hitta på i helgen, kommer nog bli bra vad vi än gör. Kanske ska va med nåra killar eller kanske det blir bara jag och Nellybrylly då vet man aldrig vad som händer.. hahah lo you, puaa. ( vårt språk ) hehe.

Aja ni får la ha det så gött och jag ska försöka hålla mitt minne i bra kondition eller vad man säger för imörrn blire matteprov, hoppas väl på iallafall C eller D men får se kanske får  F ?? Återkommning på det.

har skaplig bildbrist ville jag meddela också..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar