20 december 2011

om stallet.

Tjena, går kvällens inlägg blev väl lite flummigt men precis så jag kände dä.

Skolan idag, sista '' normala '' dagen innan jullovet (a) började med 4 lektioner där jy typ inte gjorde så mycket körde leker osv hade mest kul. Våran matte lärare kom o hälsa på efter skadan. Sen sista lektionen styrde vi cyklarna mot simhallen, var väl säf i typ 1 h ? Badade mest med killarna eftersom dom andra ville simma längder typ. Sen satt hardut i varma badtun ett tag sen stog ja o snacka med mina "fans" haha nä men killarna som fulade sig lite som vanligt. Imörn börjar vi vid 8:45 i sporthallen, ska köra innebandy turnering tänker dock inte vara med hehe.. Nu måste jag snabba på lite o byta om till stallkläder (sista lektionen = avslutning ) hörs senare puss o kram ;*

4 kommentarer:

  1. hej , gör som du ville :D

    Tycker att din blogg ä grym !

    Men lägg till lite mera känsla , skriv mera från hjärtat .
    Ha frågestund ?
    Eller veckansblogg :D

    Kometera andras bloggar så att dom dras till din !

    SvaraRadera
  2. vad tycker du om mig , HELT ÄRLIGT ?
    när kan vi va ?
    5 bästa vänner ?
    5 vänner du litar till 100%
    ska du köpa roooooobin ?
    varför är du så söt ?
    om du är ledsen , vem går du till först ?

    några frågor iaf , puussssss ;*

    SvaraRadera
  3. frågor

    1 . bästa vän ?
    2. men vänder du dig till om allt är skit
    3. vad tycker du om mig

    SvaraRadera
  4. några frågor (a)

    1.utan june och robin , vem är din favorithäst på ridskolan ? (a)

    2. favvofilm?
    3. favvolåt? :D
    4. vem är din allra bästa vän (om du måste välja En, o du behöver inte välja mig bara för de är ja som frågar)
    5. hade du velat heta något annat? vad isåfall?
    6. snyggaste killen du vet? ;))
    7. skulle du vilja ha en häst eller hund?

    tog typ 3 dar för mig o komma på dom här, o nu kommer ja inte på nått mer, så hihihi.
    puss älskar dig <3

    SvaraRadera