19 december 2011

Sötis kommentar

Fick en till sån där kommentar som innan. Frågor att svara på (:

1. Om du fick välja mellan tjej och killkompisar vilka skulle du välja ?

Svar: hm.. Alltså det är väldigt svårt, tjej kompisarna jag umgås med nu är BÄST! Mina tjej kompisar kan jag berätta allt för, nästan iallfall, kill kompisarna liksom killar ni vet, dom är bäst på sitt sätt. Har grymt svårt att välja vänner. Men, nej jag kan inte välja!

2. Välj en tjejkompis och en killkompis som du har spenderat mycket tid med på senaste tiden.
Svar: HAHA! kan ju säga såhär, på senaste tiden har jag nästan bara umgåtts med Nelly och Simon, så haha ja dom två.

3. Vilka ska du vara med på nyår ?
Svar: Jag ska vara med Nelly, Moa, Simon, Oskar, min bror och får se om någon mera ska vara med. Och får se om alla får, Vet än så länge att Oskar och Moa får, Simon får en stund iaf o min bror då.

4. Hur har din statistik varit senaste tiden ?
svar: När jag kollade förut idag hade jag 67 unika läsare. Vilket är ganska bra för att vara min blogg, brukar ha runt 50. Men egentligen har jag inte en blogg för att ha så många besökare som möjligt utan att skriva om mitt liv osv, mest för att mina vänner ska veta lite om vad jag gör och så ;)

5. På sommaren, vad älskar du att göra ? och vilka spenderar du helst sommaren med ?
Svar: Jag älskar att rida men mina underbara vänner, och bada och SOLA :* Sola är bland det bästa man kan göra enligt mig :D Mina vänner ( tjejer och killar ) vara på sjön med familjen ( dock inte hela sommaren, räcker med någon vecka )

6. Vilka vill du spendera den mesta tiden med sommaren 2012 ?
Svar: Mina vänner, om jag ska säga vilka så äre nog dom jag brukar vara med, hoppas kontakten håller i sig på sommaren när vi inte ses i skolan på ett tag. ALLA mina vänner är helt underbara.

7. Vad vill du göra sommaren 2012 med dina vänner ?
Svar: Jag skulle vilja åka till Lisseberg ( dock åker jag dit med stallet, men vore kul om några fler följde med ) Vill gärna ha en häst tills sommarn, Jag vill att killarna följer med till stallet någon dag.. Ni tjejer kan nog lista ut varför. Spendera minst två vecka med mina vänner vid vattnet och solen bara steka och flumma runt. ( dock inte i rad haha ) Simma med hästarna. HA FETT KUL!

psst. det kommer komma flera frågor, är så nyfiken på din blogg och så, du verkar vara en jätte söt och snäll, vill bli din vän men har precis flyttat till england.. :(

svar: hihi, vad gullig du är, men det funkar ju jätte bra att göra såhär också ? :) ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar