25 december 2011

Om bara dig!

Det finns ingen på denna jord som är lika bra som du! Du är bland det bästa som hänt mig!! Fina lilla vän, allt började för 9 månader sen. Du låg i sängen och var rädd för allt och alla. Lilla söta vän. Du betyder så grymt mycket. Du har blivit stor och insett vad livet går ut på. Att leva och ha kul. Även att du knappt förstår någon av det vi säger till dig är du den som alltid kommer vara min bästa vän! Du håller alla hemligheter för dig själv, puss min vän!

Nu kan säkert vissa undra..
Det handlar om sören, min kissekatt! Finaste på denna jord! Inget har hänt utan ville bara dela med mig av min kärlek till han!!!

Vissa tänker säkert, men hallå ?! en katt ?! JA min katt, han betyder lika mycket som tex någons bästa vän, någons mamma, någon morfar. Inte vet jag, men han tillhör familjen och han är något extra, utan han är familjen inte samma glada familj. Love to him! :**

Ska gå och hämta han och sedan mysa ner mig i sängen med den bäste bredvid. Här kommer en bild, eller ett par.

1 kommentar:

  1. den där kissemissen är nåt alldeles speciellt! för de är min beztiz också :')
    GULLEPLUTT ! <3

    SvaraRadera