11 december 2011

Bilder

Hallojsan.

Vaknade runt 11 idag, låg kvar i sängen typ 1 timme slappa och myste med katterna smsade och massa. Gick ner och fixade frukost och städade mitt rum. Har även tagit lite kort på Sören och mig haha. Nu väntas en lucia show i stallet som jag tyvärr missade förra året heh pga olika stjäl. Har även hunnit med att byta kompisar att gå med, vene hur det blir med tror jag går med Amanda, Nora och Nelly. Skulle gått med Miranda men så blev det inte.. Va väl lite taskig men ah.. Mina sms är typ snart slut så kan inte smsa eller ringa buu, kan knappt ens svara i telefonhelveten som dampar sönder.. sry om ni måste ringa mig :(

Men jag tar med kamran och får se om det blir några bilder från lucian ikväll.

Puss på er alla :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar