25 december 2011

Om att kolla efter häst.

Tja.

Pappa väckte mig runt 10 i morse. Gick upp och åt frulle. Sedan drog jag och Nellan till stallet och red, vilket gick sådär för oss båda. För henne var det första gången och Poppsen var pigg och så Iron var stark och jobbig som vanligt xd Vi hade väl ridit klart runt 2, släppte ut hästarna i ett par timmar och medans dom var ute och chillade kollade vi när nåra red. Sen började det bli mörkt och vi tog in dom och pysslade lite med dom. Lite julmys är dom allt värda ;* Sen gick vi upp och åt när vi hade sagt hejdå till pollarna. Runt 19 kom min mamma och vi åkte hem. Nu har jag precis ätit och kollat sista avsnitten av julkalendern eftersom jag inte kollade på den när den gick (a) Nelly och jag rider imorgon också. Får se om vi kanske byter häst då ? Men nu ska jag och mamma kolla om det finns någon bra häst på hastnet vi kan maila på. Höres. puss.

1 kommentar: