13 december 2011

Twilight ♥

Har inte bloggat på ett tag nu jag vet, men har varit så mycket med stall o vänner på sista tiden.. Kan ju säga lite vad jag har gjort som ni kanske inte vet, kommer inte ihåg vad jag skrev i dom gamla inläggen. Men jag skrev ju att jag, Nelly och Sanna sov hos Amanda. HAHA typ damp den kvällen allså.. Hände massor den Morgonen/dagen/kvällen och natten.. hah. Var även på lucia show i stallet i Söndags.. Det var väl helt okej.. men det är typ lite segt ibland men så blir det lätt, jag tog kort men har inte den datorn som jag har bilderna på just nu och skriver på så dom kommer en annan dag. Har haft huvudvärk typ hela dagen (?) ingen aning om vad det är.. Men det är typ borta nu, så blir nog skolan imörn iallafall.

Men nu är klockan 23:00 och jag måste duscha innan jag går o lägger mig så nu får la ha det så gött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar