20 december 2011

Miranda

Miranda:


vad tycker du om mig , HELT ÄRLIGT ? Snäll och omtänksam, händer att vi båda bryter ihop och tjafsar till det men eftersom du och jag inte ska vara osams, det står i lagen att vi inte ska
( ironisk) så blir vi lätt sams igen.
när kan vi va ? När båda har tid och vill ? :P
5 bästa vänner ? Nelly, Moa, Amanda, Simon och Oskar.
5 vänner du litar till 100%, Vill ju kunna lite på alla men kan inte det, Jag kan lite på många men jag kan dock inte säga allt till alla. samma som innan.
ska du köpa roooooobin ? Man vet aldrig. haha skoja men nej det tror jag inte.
varför är du så söt ? haha ? tror du ska ta dig en titt i spegeln..
om du är ledsen , vem går du till först ? hmh.. bloggen ? tror jag.
några frågor iaf , puussssss ;*

tack :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar