19 december 2011

bästa vänner!

Tänkte börja med att berätta lite om hur pmin dag varit. Skolan var helt okej, lite småsegt ibland men helt okej typ. Efter skolan följde Nelly och jag med Simon,Oskar,Arvid och ? Ngn mer kmr inte ihåg till team sportia och hämtade Simons cykel. Sen drog jag, Simon och Nelly hem till Simon. Vad gjorde vi där ? Jo haha damp och snack hade allmänt kul. Sen kom Felix för ingen pallade möta han.. Vi satt mest o snackade och masserade varann lite. Sen drog Felix hem Simon skulle till Jacob o föra ngt ? Så jag och Nelly stog ute o snackade lite om livet (a) hihi sen drog vi hem.
När jag kom hem läste jag mina omdömmen, det var väl inte de bästa men.. Det kunde varit sämre faktiskt. Nu ligger jag nyduschad i min bääästaa säng och myser med den vita lilla katten. Puss.

Bästa vänner ;* <3. Loveu


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar