24 december 2011

om Julafton.

Nejmen tjenare bloggen.


Hur har ni det såhär på julafton ? Jag har det själv faktiskt riktigt bra och chill. Vaknade väl runt 10 någon gång, jag tänkte nog inte på att det var jul eftersom att det inte fanns någon snö ute :s Jag gick ner och åt frulle med familjen, jag vaknade sist alltså satt dom o väntade på mig :'). Vi åt och sen gick jag upp och satt mig vid datorn, efter ett tag kom pappa upp med en present till mig, jag öppnade den och fick ett brett smile på läpparna. Det var en '' mini '' platttång och vågtång i samma. två i ett liksom. Sen kom Mormor och Morfar hit, käkade mat och fick pengar av dom. 1000 spänn, sen fick vi mer paket av mamma och pappa. Jag fick underställ, sockor och något mer ? kommer inte ihåg haha. Sen drog dom hem och vi satt oss alla vid tv:n och glodde kalle Anka. Vid 17 drog vi bort till kussinerna. Fikade och snackade med dom lite. Fick trisslotter, godis, pengar och biobildjetter av dom som va där. Tog tyvärr inga kort så ni får väl hitta lite egen julkänlsa (aa)
Jag är iaf nöjd med de jag fick och vad mer kan man begära ? nej inget, jag får det mesta jag vill ha och behöver. Men nu hade jag tänkt att duscha och sen krypa ner i min bästa säng. Ha det göttans! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar