10 december 2011

Frågor

Fick en kommentar av en liten sötis som inte ville att jag skulle publicera kommntaren utan läsa den, svara på den och sen ta bort den. Så jag lyder dig och svarar ;)

1. Vad lyssnar du på för musik när du är pepp/ taggad - Ja du, många låtar med mycket '' dunk '' i typ som We Found Love -Rihanna och kan hända att jag lyssnar på lite dubstep heh..

2. -II- ledsen/ arg - När jag är ledsen blir det nog mest att deppa eller snacka med vänner, men typ What are words- Chris Medina.

3. -II- Är med vänner - Jag lyssnar på mycket olik musik beroende på vilka jag är med ;)

4. Säg 3 tjejvänner du spenderar mycket tid med utanför skola/stall - Allså jag är med mycket olika vänner ehla tiden, har inte varit med så mycket tjejer på sista tiden. Men Vanda, Nelly, Jenny typ.

5. Säg 3 killvänner du spenderar mycket tid med utanför skola/stall - haha, Simon, Oskar och Arvid. Men på sista tiden typ Simon och Carl ( min bror ja )

6. Om du var tvungen att välja 2 ponnyer och 2 stora hästar från ridskolan, vilka skulle du valt - Robin Hood och June, Rider inte storhäst än men jag gillar väl Assa och typ Jás.

7. Sista frågan, Gillar du någon som du skulle kunna vara tillsammans med ? Eller gillar du någon som mer än '' vän '' -  Asså nej inte just nu, men visst finns det '' bra '' killar som är snälla osv. Men jag håller mig till singel livet så är man fri och gör vad man vill ;)

Hoppas du är nöjd med svaret. Jag tycker det är skitkul när jag får sånhär frågor, Fortsätt såhär.

Puss gullis <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar