16 december 2011

Nelly

Skolan gick brabra, lite seego dag bara. Matte provet gick '' piss '' Kommer få E som bäst det vet jag redan eftersom det typ gick as dåligt. Men skit samma. Bild sista lektionen och det gick väl brabra. Hade väl oxå ganska kul den lektionen, lite stök och bus med what ever the best class liksom :P

Efter skolan drog jag hem och la mig i min underbara säng och smsa med Nelly och några. Sen kom Nelly när hon slutat. Vi flummade runt och gjorde inget ting typ. Va meningen att Nelly skulle sova här med så blir det inte. Kanske kanske Nora gör istället. Får se, men ska försöka hitta en bra film att ladda ner som vi kan glo på ikväll. Nelly kommer hit när hon har ätit sig mätt på mat.

Jag har inget liv så..  hm. får se vad som händer resten av livet för pallar inte blogga just nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar